niedziela, 21 marca 2021

Szczęśliwa trzynastka #10 - Anatoly Pakhalenko, Nytt Land

Pochodzą z zapierającej dech krainy, pełnej dziewiczych obszarów, charakteryzującej się surowym klimatem. Syberia to niezwykle inspirujące miejsce na Ziemi, o czym mogli przekonać się wszyscy, którzy mieli już styczność z twórczością Nytt Land. Natasha i Anatoly Pakhalenko kochają podróżować i docierać w nowe miejsca ze swoją twórczością. 

 

 

Ich ubiegłoroczny album "CVLT" hipnotyzuje tajemniczością i zachwyca brzmieniową różnorodnością. Najpiękniej ta energia jest jednak przekazywana na żywo, czego mogli doświadczyć ci, którzy zdecydowali się dwa lata temu zajrzeć do gdańskiej Protokultury (relacja).  Muzycy tęsknią bardzo za spotkaniami z fanami, wyczekując możliwości wyruszenia w trasę. W tym dziwnym i niewesołym czasie Anatoly znalazł chwilkę między codziennymi obowiązkami, by podzielić się z nami swoimi odpowiedziami na trzynaście pytań.


1. Moim bohaterem w dzieciństwie był…  mój ojciec

 

2. Wydarzenie z życia, które mnie ukształtowało to… turystyka ekstremalna i uprawianie sportu

 

3. Płyta, która miała największy wpływ na to, kim jestem to…. Queen - Kind Of Magic

 

4. Gdybym nie został muzykiem byłbym…. archeologiem

 

5. Gdybym mógł zagrać koncert/podjąć współpracę z jednym artystą byłby to… Ritchie Blackmore

 


6. Najdziwniejsza rzecz/wiadomość, jaką dostałem od fanów to… właściwie to nie mogę sobie przypomnieć. Albo mamy fanów adekwatnych do estetyki, którą się zajmujemy albo na ten brak dziwnych podarunków wpływa mój prawie dwumetrowy wzrost :D

 


7. Kino, teatr, a może książka? Po którą formę kultury sięgasz najczęściej i dlaczego? 

Książki i filmy. Czytam od wczesnego dzieciństwa, a książki są dla mnie integralną częścią życia, dzięki nim wszystko staje się proste. Przez ostatnie dziesięć lat czytam głównie publikacje naukowe i historyczne monografie. Uwielbiam też filmy, z tym że one są dla mnie po prostu rozrywką, oglądam głównie science fiction i filmy przygodowe.

 

8. Lata osiemdziesiąte były lepsze, bo…ukazała się wtedy płyta Queen - Kind of Magic

 

9. Moje ukochane miejsce na Ziemi to… równiny zachodniej Syberii i szkockie jeziora

 


10. Moje najbardziej traumatyczne wspomnienie z koncertu to…
bardzo pijany perkusista. To było 15 lat temu. To był nasz ostatni wspólny koncert

 

11. Moim marzeniem jest… lot na Marsa, wyprawa do Amazonii, podziwianie różnych miejsc na świecie na własne oczy

 


12. Ulubione zajęcie w wolnym czasie… czas wolny? :D

 

13. Pytanie, którego najbardziej nienawidzę podczas wywiadów to… "proszę przedstaw się/opowiedz o sobie"

 

Muzykę Nytt Land znajdziecie na portalu Bandcamp pod linkiem: https://nyttland.bandcamp.com/